FAQs

Hoe kan ik contact opnemen met Dawgie?

U kunt ons mailen op info@dawgie.nl waar onze klantenservice voor u klaar staat.

Verzenden jullie wereldwijd?

Ja, wij verzenden wereldwijd. 

Waar vandaan verzenden jullie?

Wij verzenden vanuit Hong Kong.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Omdat we ernaar streven om bestellingen zo snel mogelijk te verwerken, moet u eventuele wijzigingen/annuleringen binnen 12 uur na de bestelling aanvragen. Alle verzoeken na deze tijd worden geweigerd. Uw bestelling kan worden geretourneerd voor een volledige terugbetaling nadat deze is ontvangen.

Welke betaalmethoden aanvaarden jullie?

Wij accepteren alle belangrijke creditcards (VISA, Mastercard, AMEX)  PayPal en iDeal betalingen.

Wanneer wordt mijn bestelling verwerkt?

Alle bestellingen worden behandeld en verzonden vanuit ons magazijn. Tijdens feestdagen en verkoopseizoenen moet u rekening houden met extra tijd voor de verwerking van uw bestelling. Wij verwerken bestellingen tussen maandag en vrijdag. Bestellingen worden binnen 1-3 werkdagen vanaf de besteldatum verwerkt en de volgende dag na de verwerkingsdag verzonden. Houd er rekening mee dat we niet verzenden in het weekend.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Vanwege de grote vraag kan het 2-4 weken duren voordat uw bestelling aankomt.

Wat als ik mijn bestelling niet ontvang?

Als u uw bestelling niet binnen 30 dagen na verzending ontvangt, komt u in aanmerking voor een volledige terugbetaling.

Moet ik betalen voor douane en belastingen?

De prijzen op onze site zijn belastingvrij in Europese Euro's, wat betekent dat u mogelijk rechten en belastingen moet betalen zodra u uw bestelling ontvangt. Importbelastingen, heffingen en gerelateerde douanekosten kunnen in rekening worden gebracht zodra je bestelling op de eindbestemming aankomt; deze worden bepaald door je lokale douanekantoor. De betaling van deze kosten en belastingen zijn uw verantwoordelijkheid en worden niet door ons gedekt. Wij zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen veroorzaakt door de douane in uw land. Voor meer informatie over de kosten kunt u contact opnemen met uw lokale douanekantoor.

Hoe retourneer ik een artikel?

Neem contact met ons op via info@dawgie.nl

Wat als de artikelen die ik heb ontvangen defect/onjuist/beschadigd zijn?

Neem contact met ons op als u artikelen hebt ontvangen die onjuist zijn, ontbreken en/of defect zijn. Vermeld bij ontvangst van uw pakket uw bestelnummer, foto's van het artikel en alle bijbehorende referenties. Wij zullen ons uiterste best doen om uw zaak zo snel mogelijk op te lossen.

Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?

Alle terugbetalingen worden gecrediteerd op uw oorspronkelijke betalingswijze. Als je met een creditcard of bankpas hebt betaald, wordt de terugbetaling binnen 7-10 werkdagen na ontvangst van het geretourneerde artikel of annuleringsverzoek naar de bank die de kaart heeft uitgegeven gestuurd. Neem contact op met de bank die de kaart heeft uitgegeven voor vragen over wanneer het tegoed op uw rekening wordt bijgeschreven. Als u nog geen tegoed heeft ontvangen voor uw retourzending, kunt u het volgende doen: Neem contact op met de bank/creditcardmaatschappij. Het kan enige tijd duren voordat de terugbetaling op uw rekening is bijgeschreven.